onsdag den 10. august 2011

Diverse kort

Her i sommer har jeg fået lavet en del kort, men ikke så mange layouts.

Her har jeg brugt Hero Arts stempler (Antique engravings) De er stemplet med mørkegrøn distress ink, som pga. det røde papir ser helt sorte ud. Jeg har brugt embossingfolder med mursten fra Tim Holtz. Bogstaverne er Zoe alfabet. 



Kortet her er lavet med spellbinders "eyelet square". Baggrundspapiret er fra min restepose. Huset er fra stempelsættet "whimsical house" fra Hero arts. Det er stemplet med versamark og embosset med blå farve. Bagefter er det farvelagt med cat's eye - som ikke er gode til det formål :-)  Andreas mente det var Pandekagehuset fra "Hans og Grete"


Jeg lavede disse tre helt simple kort med et dyk i resteposen, en kageserviet med mist, et par blomster og glimmersten. Bogstaverne er qk-moxie.

1 kommentar:

  1. Rigtig søde kort, og pandekagehuset er da bare flot.
    Du har da godt nok været flittig med indlæggene kan jeg se. Man har jo ikke en chance for at følge med.....men jeg prøver !

    SvarSlet