onsdag den 14. november 2012

Julekortkursus 5/15

Det femte oplæg på kurset er lavet af Karina Beck. Originalen havde en snemand i nederste højre hjørne, men sådan et stempel havde jeg ikke, så i stedet brugte jeg et hus fra Hero Arts. Bakken, som huset står på er tegnet i hånden, og farvelagt med en smule lyseblåt. Ovenpå har jeg lagt lidt sne med "snow marker". I luften har jeg stemplet snefnug med samme lyseblå farve.
Jeg har givet motivet en matte af turkis karton, for at få lidt mere farve på et "koldt" kort. Det store snefnug i toppen har fået stickles.

Jeg deltager med kortet hos:
Kortgleder: November udfordring er jul
Card and scrap: Lav et julekort


Ha' en god dag
Anne

4 kommentarer:

  1. Dejligt julekort, som er enkelt og sødt :-)

    SvarSlet
  2. Hvor er det bare fint!
    Rigtig god weekend!

    SvarSlet
  3. Super fint bud på kort 5!!!!!
    God weekend.

    SvarSlet
  4. Dette var et flott julekort. Liker designet med huset og snøfnuggene, enkelt og elegant. Tusen takk for at du deltar hos Kortgleder og lykke til. Håper du blir med oss igjen neste måned også. Klem Bettina

    SvarSlet