onsdag den 14. januar 2015

Damekort

Dette kort lavede jeg forleden aften, og lettere bliver det simpelthen ikke. 
På det blomstrede papir har jeg for længe siden stemplet og embosset "Hjertelig tillykke".
I min restepose lå det stemplede stykke lige ved siden af det bordeauxrøde karton, som både er brugt til matten, borten og de to fjer.
Der var stort set kun tilbage at sætte det sammen til et kort. 
Til sidst har jeg farvet et stykke finer lidt grønt og sat det på forsiden af kortet.


Jeg tilmelder kortet hos The Crafters Café Challenge Blog hvor udfordringen denne gang er KISS (keep it simple scrapper). 
Jeg håber tekststemplet er nok til at kvalificere.

Ha' en god aften
Anne

3 kommentarer:

  1. Det er et rigtig flot kort.
    Og ja, det er frustrerende at fotografere til bloggen for tiden.
    God aften.

    SvarSlet
  2. Wow - smukt. Jeg har funderet lidt over det problem med lystet og kom i tanke om, at jeg har en opskrift på,hvordan man laver en lyskasse... Man skal bruge en papkasse (lille flyttekasse. Det giver det bedste resultat, hvis kassen er kvadratisk. Den skal være minimum 30 x 30 cm. Et stort stykke hvidt og sort karton (bagbeklædning). Hvidt silkepapir Det afprøver jeg i morgen..., for jeg har samme problem som dig. His det dur, skal jeg nok lave en tut :-)..

    SvarSlet