lørdag den 6. juli 2013

Kort med fugl og blomster

Da der var scrap i Munkebo, var der én der "lånte" papir af mig. Heldigvis havde jeg mere end et stykke, for i første forsøg løb katten med målet og papirstykket blev for lille. Jeg fik alle resterne retur og fik påbegyndt dette kort. Kortbasen og borten er lavet af samme stykke papir, som er en mørkere nuance på den ene side end på den anden.
Borten er lavet med en Martha Stewart punch og swirlerne er lavet med en spellbinder die. De små blomsterknopper er købt hos Unikscrap i januar, og selv om jeg "overhovedet ikke bruger blomster" er jeg alligevel godt tilfreds med mit køb. De er sværtet med distress ink i hhv "walnut stain" og "aged mahagony". Fuglen er et TH-stempel, som er sværtet med aged mahagony.


Jeg er med familien på Fanø og nyder livet. Vi har været her siden onsdag, og vejret er bare blevet bedre og bedre. Vi har spillet både kroket og minigolf sammen, og det er ikke inden for den slags sport vi har vores talenter. Vi har brugt mange slag for at komme så godt som ingen vegne, men vi har til gengæld haft det sjovt. I morgen kommer min veninde og hendes mand på besøg med et barnebarn. Barnebarnet er jævnaldrende med Andreas, så de to skal på skovlegepladsen  og bruge deres krudt. Vi skalogså på spadseretur i Sønderho - min veninde har aldrig været på Fanø, så der er meget man kan se på, men ikke tid nok til at se ret meget af det.

Ha' en god weekend
Anne

1 kommentar:

  1. Det lyder da som om I rigtig hygger jer derovrer, og det er jo det vigtigste og vel også hvad der er meningen med ferie??? og rigtig cool at I alle kan være sammen om noget, det er bare sååå skønt, og så lige at få lidt afveksling med lidt gøster er jo bare sååå hyggeligt også.
    Og kortet er jo smaddersødt også, så alt ånder fryd og gammen, ser det ud til.
    Fortsat rigtig god ferie.

    SvarSlet