torsdag den 18. december 2014

Et tvetydigt julekort

I år var der "Lyserød lørdag" på Convention, og den ene kortudfordring skulle have bryster som tema. Det var ikke umiddelbart en udfordring, der tiltalte mig.
Jeg havde ikke lyst til at lave et kort med "brystsløjfen", for jeg ville ikke vide hvem jeg skulle bruge det til.
Der var nævnt som eksempel, at man kunne bruge et billede af en "brystbombe", så sådan en fandt jeg. Det er et af Christels billeder jeg har brugt til kortet.


Forsiden af julekortet har jeg pyntet med en julestjerne, og så er der et kighul ind til skønheden.
Når første side åbnes er hele billedet synligt.
Jeg har pyntet hende med stickles på "udsatte steder" og stemplet en julehilsen, som sammen med pigen bliver en anelse tvetydig.


Jeg tilmelder kortet hos #87 Card and Scrap

Jeg har en familie og en venindeflok, der har store forventninger til mig hvert år til jul. Der skal laves marcipankonfekt, og det helst i rigelige mængder.
Det har jeg brugt eftermiddagen og aftenen på, men for min egen skyld og af hensyn til tiden har jeg skåret ned på mængden og også sprunget over gærdet hvor det var lavest.
Det vil sige, at noget af det der plejer at være enkeltstykker konfekt er blevet til to store stænger i stedet. Det tog ikke nær den samme tid at overtrække dem.

I mit sidste indlæg refererede jeg til en tut i Ett Trykk og blev spurgt efter hvilket nummer.
Det er nummer 3 fra 2014

Nu er det ved at være sengetid for små artige piger - og sådan en er jeg jo!!

Ha' en god aften
Anne


5 kommentarer:

  1. Et herligt kort...
    Tak fordi du deltager i udfordringen på Card and Scrap

    SvarSlet
  2. Et morsomt og flott julekort :)
    Tusen takk for at du deltar hos Card and Scrap.
    Klem fra Gunn

    SvarSlet
  3. Man må ikke lyve Anne, og vi er jo nogen der kender for godt til at hoppe på den med artig....hmmmm

    Dit julekort er bare så sødt og din model så sød. Vi er jo nogen der voksede op med Cristel på væggene.

    SvarSlet
  4. Sjove kort du har fået lavet : )

    SvarSlet
  5. Så stilig kort. ♥
    Tusen takk for at du deltar hos Card and Scrap.
    Klem Line

    SvarSlet