søndag den 7. december 2014

Julekortkursus 5. november

Julekortkurste på Scrapsisters bød på et væld af inspiration og en del teknikker jeg ikke kendte eller havde brugt før. På femtedagen kom inspirationen fra Lissy. Du kan se hendes blog her 

Teknikken gik ud på at  bruge sine embossingfolders til at lave mønsterpapir. 
Det var rigtig sjovt at prøve, og det kunne godt være noget, jeg dykker i igen. 
Til julekortene her jeg brugt en embossingfolder med snefnug, men til andre anledninger kunne mine andre embossingfolders komme i spil.



Trods forkølelsen har jeg været i teatret med min mor, min svoger, min niece og min søn. 
Vi så "Fest i Lønneberg" på Odense Teater. Det var en sjov og velspillet forestilling med gode grin for både børn og voksne. 
I pausen kunne børn blive fotograferet i Emils værksted.


Her er der to søde børn, der ALDRIG laver skarnsstreger.
( i hvert fald ikke op til jul)

Ha' en god aften
Anne


2 kommentarer:

  1. Dejligt du har fået det bedre, fine julekort altid skønt at få inspiration og lære nye ting : )
    Rigtig god aften her d. 2 advent

    SvarSlet
  2. Flotte kort du får lavet.
    Og da især godt at du er i bedring...... Det må have været sjovt at se Emils hytte " i virkeligheden"

    SvarSlet