mandag den 8. december 2014

Julekortkursus 6. november

På julekortkurset hos Scrapsisters var sjettedagen "Charlotte Ravn for dummies" - altså en trin for trin vejledning i, hvordan man kan opnå lige så flotte resultater som det du kan se på Charlottes blog


Til kortet her skulle der bruges en doily, en finerfugl og lidt flere blomster end jeg har på mit. 
Gode råd var dyre, for nogen doily havde jeg ikke og heller ingen finerfugl.

Til Convention i Middelfart havde jeg købt en pakke med lidt større finerpynt, for at afprøve, om det måske kunne være noget for mig. De måtte kunne bruges, og fuglen....tja den er fløjet. 

Jeg fik lidt balance i mit kort ved kun at bruge én blomst i stedet for to, fordi mit finerpynt var bredere end en fugl.

Jeg er blevet rigtig tilfreds med mit "Ravn-design-light", og også for finer nyanskaffelsen (må have lidt mere af det til næste convention).

Per og jeg har brugt aftenen på at spille "Ticket to ride". Det er et brætspil med en halv snes år på bagen, men det er helt nyt for os. Jeg har lånt det på biblioteket for at afprøve det, og kunne godt komme til at ønske mig det enten her til jul eller til min næste fødselsdag (som er om næsten et år).

Ha' en god aften.
Anne


3 kommentarer:

  1. Kan godt genkende konceptet - men kan rigtig godt lide, at det er anderledes. Somme oplæg fik jog mange gode fortolkninger. det gør det så spændende.

    SvarSlet
  2. Det er et meget elegant kort, du har lavet.

    SvarSlet
  3. Jamen sikke du kan. Charlotte Ravn i light udgave. Hihi....
    Virkelig flot og det finerpynt er bare guf. Elsker det....

    SvarSlet