fredag den 17. april 2015

Et fødselsdagskort

Jeg har en sød kollega, der fyldte 60 i denne uge. 
Hun skulle selvfølgelig have et kort, og da hun næsten altid går i kjoler og ofte i sort og hvidt måtte det være et Julia Nutting stempel med en mønstret kjole.
Jeg har sat et stykke blonde nederst på kjolen. Det giver lidt mere fylde, end hvis det bare er en papirkjole.
Blomsten og tallet har jeg malet med en glimmerpensel (Wink of Stella) - et nyt behov der opstod ud af den blå luft på convention!


Inspirationen havde jeg fundet på Pinterest (til en afveksling). 

Jeg deltager med kortet hos Card and Scrap, hvor temaet er mærkedage.

Ha' en god weekend
Anne

4 kommentarer:

  1. wawwww så super flot ♥

    10000 tak for at du deltager på Card and scraps udfordring.

    knuzzzz ♥

    SvarSlet
  2. Stilig kort :-)
    Takk for at du deltar hos Card and Scrap.
    Lykke til :-)

    Klem, Astrid DT

    SvarSlet