søndag den 12. april 2015

Konfirmationskort

Det er forår og konfirmationstid.  Jeg har selv brug for ét kort til en konfirmation, men det er sjovt at lave kortene med forskellige teknikker. 
Det øverste er lavet med farveleg, stempler, sværter og stencils. 
Englen er vist fra en julehilsen jeg en gang fik, men jeg mente godt en engel kunne gå til et konfirmationskort.


Det andet kort er en næsten tro kopi af et jeg fandt på Pinterest. Du kan se oplægget HER. Jeg kan rigtig godt lide opsætningen, så mon ikke jeg skal prøve den nogle flere gange. Det giver bare et enkelt dilemma.
Mit stempel er ret stort, så for at kunne bevare opsætningen og stadig have plads til hele kjolen er kortet 20*20 cm. 
Det ville være en udfordring for mig at skrive så meget til en konfirmand, men det kan være andre har mere skrivekløe end jeg.

Byen er stemplet og derefter embosset med pulver. Det var meningen, at den skulle være brun, men pulveret blev mere gyldent da det smeltede. Nederdelen i kjolen er stemplet på samme mønsterpapir som baggrunden og overdelen er bare farvelagt.


Det var alt for i aften. 
I går var jeg på arbejde om formiddagen, så weekenden føles så kort. 
Her i eftermiddags var jeg med gode spejdervenner på jagt efter 7 geocaches ved Skeldekobbel. Vejret var helt perfekt til formålet, og vores timing ligeså. Da vi kom hjem kom de første regndråber, og nu bliver der hældt spandevis ned over Aabenraaa.

Ha' en god aften
Anne

1 kommentar: