mandag den 14. april 2014

Drengekort

Da jeg gik i gang med dette kort, var jeg meget målrettet! 
Jeg havde en bestilling fra en kollega på et konfirmationskort, og havde set denne foldning på nettet. 
Så mente jeg alligevel, at jeg hellere måtte øve mig en smule, for jeg havde ikke nogen vejledning i hvor folderne skulle være. 
Inden jeg så mig om var det blevet et fødselsdagskort til en af drengene i Andreas' klasse....


Det er enten lavet helt af rester eller med en kortbase af nyt papir og diverse rester af mønsterpapir. Jeg kan rigtig godt lide stjernepapiret på baggrunden.
Flyveren er en die fra Joy dies, købt hos Unik. Alfabetet er det gammelt et fra QK, jeg købte før jeg fik bigshot.Jeg bruger det stadig en del fordi det er de mindste bogstaver jeg har. 

Vi har feriebarn her i hverdagene før påske, så der er liv og glade dage i huset. Min niece Laura og Andreas har meget glæde af hinanden, og det er rigtig dejligt at se.
Hvis vejret er anstændigt i morgen tager vi dem nok med til Legoland. Så kan de brænde deres krudt af der.
Familien samles hjemme hos min mor Skærtorsdag for at fejre fødselsdag, og derefter bliver der igen tid til mere nørkleri og papirnusseri. Jeg tror ellers Laura ville synes det var Slaraffenland at gå om bord i mine sager..... men mon dog jeg ville være enig?

Ha' en god aften og en god påske
Anne

2 kommentarer:

  1. Super flot kort, duhar lavet, og jeg er helt enig, det papir er bare rigtig flot, og den flyver sååå fin til et drengekort.
    Måske skulle du prøve at tage niecen med til lidt scrap? Hun vil helt sikkert elske det, og hvem ved, måske får du en ny scrap veninde ud af det. Jeg har tit alle pigerne med i hobbyrummet, og de kan faktisk meget meget mere end man tror og er rigtig gode til at få ideer, så måske ville det blive dig, der blev mest overrasket men positivt altså. Det er jeg godt nok ofte blevet.

    SvarSlet
  2. Skønt kort - dejlige farver :-)

    SvarSlet