lørdag den 19. april 2014

Sommerdag ved stranden

På convention i marts nåede jeg denne gang at deltage i tre af konkurrencerne. 
Layoutet herunder lavede jeg til skitsekonkurrencen, og du kan se skitsen her


De mange striber i skitsen voldte mig problemer, og jeg endte med at skære kraftigt ned på antallet. 
Øverste og nederste "stribe" er lavet med en spellbinder die, og den midterste stribe er punchinella.
De to store muslingeskaller er lavet med en mask og distress ink. 
Fuglene i toppen er lavet med et Tim Holtz stempel. 
Søstjernen er lavet med en die, og derefter sværtet med distress ink og pyntet med distress stickles.
Pailletterne i bunden var et godt blikfang til strandtemaet på billederne. De er grønne, blå og "sølvfarvede", men det ses ikke så tydeligt på billedet.

Jeg har tilbragt aftenen med benene oppe, pc'en i skødet og en kande te inden for rækkevidde. 
Jeg ville hellere have brugt aftenen på noget kreativt, men mit knæ har drillet og gjort ondt, så i håb om at skåne det, blev det sofaen i stedet for knæstolen, jeg bruger når jeg klippe-klistrer. Nu krydser jeg fingrene for at natten gør noget godt for knæet, så jeg ikke skal blive ved med at være en "bovlam krikke".

Ha' en fortsat god påske.
Anne

3 kommentarer:

  1. Håber du er frisk og fit for fight til morgen.....ÆV med sådan et knæ.
    FLOT Layout og meget sommerligt. Fine teknikker og pynt du har valgt. Jeg husker det udmærket fra convention.

    SvarSlet
  2. Superflot LO i flotte sommerfarver - glæder mig allerede til sommer...

    SvarSlet
  3. Super flot layout.
    God påske.

    SvarSlet