tirsdag den 1. april 2014

Leg med Dylusion farver

Da der var convention i Middelfart var der stencils blandt nyanskaffelserne. Det er ikke noget jeg har leget ret meget med endnu, men jeg synes det jeg har set hos andre ser fedt ud. 
I  søndags gik jeg selv i gang med at lege - det kom der ét kort ud af og en masse mindre heldige forsøg, som for de flestes vedkommende ender i skraldebøtten....
Måske skal der lidt øvelse til????


Jeg lagde ud med at sprøjte rød og gul dylusion på et a4, og lagde en stencil på mens farven stadig var våd, så jeg også kunne bruge mønstret negativt med det farve der satte sig derpå.
Derefter har jeg brugt distress ink i "mustard seed" og "fired brick" sammen med samme stencil.
Da jeg var tilfreds med baggrunden stemplede jeg blomsterne, og begyndte så at fjerne farven fra bladene, så jeg kunne farvelægge dem. Igen er det med den gule og røde dylusion samt en blanding af de to.
På billedet ser kortet mest rødt ud, men i virkeligheden er det mere skrap orange. 

Jeg synes det er så fedt at arbejde med dylusions - ikke noget med sarte pasteller her hos mig!!

Ha' en god aften
Anne

3 kommentarer:

  1. Fedt kort og skønne farver : ) dejlig at kunne lege lidt ; )

    SvarSlet
  2. Dejligt farverigt kort - det ser godt ud!

    SvarSlet
  3. super flot leg med farver

    SvarSlet