mandag den 31. december 2012

Godt nytår!

Til alle jer det følger min blog eller tilfældigvis kommer forbi vil jeg gerne sige godt nytår. Jeg håber I fik dét ud af det gamle år, I drømte om og at lykken vil smile til jer i året der kommer.

Årets sidste aften har i år været mere stille end den plejer. Dem vi plejer at fejre nytåret med havde i år lagt andre planer, så vi har været alene hjemme: Per, Andreas og mig samt vores fyrværkeriforskrækkede hund. Hun er årsagen til at vi altid holder nytårsaften hjemme - så ved hun i det mindste, hvor hun må være. Til gengæld er andre velkommen til at fejrenytåret med os.

Vi har fået lækker mad: Mørbrad med ovnstegte rodfrugter og hindbærfromage til dessert.
Efter maden har vi puttet Andreas og har derefter brugt tiden på at spille Settlers. Nu er Per gået på visit hos naboen/naboerne, men jeg regner med at have ham hjemme til 90 års fødselsdagen og rådhusklokkerne til midnat, hvor vi skal have sød champagne (Asti) og kransekage.

Ha'  en god og festlig aften.
Anne

3 kommentarer:

  1. Hermed årets første hilsen til dig.....
    Rigtig godt nytår til dig og din familie. Vi ses jo engang derude....eller til maj under alle omstændigheder. Jeg glæder mig allerede.
    Tak for besøg og søde hilsener i årets løb.

    Vi har haft en ualmindelig stille aften. Ikke mange naboer - mest ukrudsmarker og byggepladser - og herhjemme er der en syg mand og et træt barn. Så der har været stille og roligt.
    På gensyn i det nye år - knus fra Annette.

    SvarSlet
  2. Det har været en rigtig hyggelig nytårs aften for vores vedkommende, hos nogle venner. Godt nytår til dig og din familie!

    SvarSlet
  3. Lettere forsinket, men også godt nytår til dig Anne!! Jeg håber du er kommet godt ind i det nye år ;-)

    SvarSlet