søndag den 8. december 2013

Julekortkursus 2013 2. dag

I går nåede jeg ikke at blogge. Jeg var hjemme fra arbejde først på eftermiddagen, og skulle til julefrokost sidst på eftermiddagen.. I dag nød jeg at jeg havde mulighed for at sove længe!!
 Her i eftermiddag har vi været til juletræsfest i Hammelev (ved Vojens), hvor Pers forældre bor.
Andreas havde en kammerat med, så de to kunne hygge sig sammen.


 Et par søde nisse-lømler....


Julemanden kom også forbi og legede et par sanglege med børnene.


Efter de havde hujet rundt lagde Andreas sig så lang han var for at slappe af.

På julekortkursets anden dag var det Jette/Ma11edina som havde lavet oplægget til os.
For at det ikke skulle være løgn havde hun lavet to oplæg.


Det første kort var et med et par tags stukket ned i en lomme på forsiden.


De to tags kan enten bruges til en ekstra hilsen eller eventuelt en opskrift, da de kun er svagt mønstrede på bagsiden.

Det andet kort var et kort, der var oplagt at lave af rester, fordi der gik en masse små stykker til.


Kortet i oplægget havde bannere i flere forskellige mønsterpapirer, men som sædvanligt blev jeg forstyrret i hovedet da jeg forsøgte mig med mange forskellige møsterpapirer sammen. I stedet blev bannerne kun lavet i to slags papir.

Ha' en god aften.
Anne


4 kommentarer:

  1. Sikke nogle søde kort du har lavet!

    SvarSlet
  2. Julefest i Hammelev. Det må være i forsamlingshuset....Og Andreas hygger sig da.
    Dine kort er rigtig søde, men min favorit er nr 2.

    SvarSlet
  3. Flot fortolkning af begge kort. De er begge meget forskellige - men nr. 2 er bare super flot med det papir, du har valgt.

    SvarSlet
  4. Rigtig søde kort.
    Julefest og julemand, er ikke så tosset endda.

    SvarSlet