søndag den 1. december 2013

Pink kort med Eiffeltårn og sommerfugl

Så kom december, og dermed udfordringen om at blogge hver dag. I dag havde jeg nær glemt det, for dagen gik med en familiefødselsdag. Jeg bandt min advendtskrans i går, men nåede ikke at pynte den, så forhåbentlig når jeg det i morgen, så vi med lidt forsinkelse kan få den tændt. 

Sammen med Andreas så vi det første afsnit af "Pagten". Det var vist lidt uhyggeligt efter hans mening, men mon ikke han kommer til at synes om den i løbet af december. 



Tidligere i år lavede jeg dette kort. Eiffeltårnet er stemplet med klar embossing. Jeg forsøgte at stemple den hvide tekst og derefter tørre den af de embossede områder, men glemte at tænke mig om og brugte hvid staz-on sværte, som jo bekendt ikke kan tørres af igen. 

Ha' en dejlig aften og en forrygende december. Husk at stoppe op og nyde den, så I ikke f´drukner i juleforberedelser og travlhed.
Anne

5 kommentarer:

  1. Rigtig fint kort du har lavet ; ) håber der kommer lys i din adventskrans så i kan indhente det forsømte ; )
    Rigtig god aften

    SvarSlet
  2. Hvor flot. Det ser godt ud med den klare embossing - og jeg elsker farverne!

    SvarSlet
  3. Flot og fint med embossingen. Og sikke lækre farver.
    Vi er også bagefter.....for noget som Pagten må altså prioriteres foran. Og det ses bedst med en voksen, for det er lidt uhyggeligt !

    SvarSlet
  4. Sødt kort.
    Ja det er ikke sådan med det decemberblogning - haha

    SvarSlet
  5. Sødt kort. og forhåbentligt når I også at få adventskransen klar også, så den kan blive tændt.

    SvarSlet