søndag den 22. december 2013

Dagen før dagen før dagen du ved.....

I dag har Andreas haft besøg af en klassekammerat. De to drenge har været både vilde og søde, og har i hvert fald hygget sig sammen. 
Vi havde inviteret Kaspers forældre og lillesøster til kaffetid, så vi kunne hygge os alle sammen inden julen for alvor er over os. Jeg tæller ned og glæder mig rigtig meget til jul.... og når måske at overtrække kvædebrød og brænde mandler, men det er ikke sikkert.
I morgen har jeg sidste arbejdsdag i år. Min kollega og jeg jeg skal være der til kl. 19 og borgerservice er åbent til kl. 15. Jeg forventer ikke at vi får meget at lave på biblioteket - måske et par børnefamilier, der skal have tiden til at gå, og eventuelt et par voksne, der læser avis...... 

Oplægget til julekortkurset den 24.oktober var lavet af Katrine


Det er lavet med modelling paste og dylusion-farver. Modelling paste er helt ny for mig at arbejde med, og det er helt sikkert ikke sidste gang. Snemanden er lavet med modelling paste, som er sprøjtet med dylusion-farvene før det størknede. Derefter er snemanden farvet op med en af Andreas'oliepasteller (en hvid selvfølgelig). Halstørklædet er dels lavet direkte på baggrunden og dels klippet ud og sat ovenpå.

Ha' en god søndag 
Anne




2 kommentarer:

  1. Et rigtig fint kort. Det er heller ikke rigtig noget, jeg har prøvet før, men tror da nok, det skal prøves, så snart jeg får lidt bedre tid til sjov. Há en rigtig god aften til dig og forhåbentlig ikke for lang en dag imorgen, men godt du har ferie bagefter så.

    SvarSlet
  2. Sikke da et fedt kort - og flot teknik. Jeg har heler ikke prøvet det - endnu da....
    Det lyder dejligt med ferie forude....

    SvarSlet