onsdag den 11. december 2013

Julekortkursus 2013 4. dag

I dag er jeg nødt til at blogge tidligt (eller med lidt snyd = forberedelse dagen før). 

Jeg har to afspadseringsdage og besøger mine forældre. Formålet er egentlig, at min mor skal sy en kjole for mig og gerne vil have "modellen" til stede. Jeg tager alle råvarerne til konfekt med derover, så jeg kan udnytte fridagene til det jeg oprindeligt havde planlagt.

Den 18. oktober fik jeg inspirationen fra den anden Gitte 


Billedet er forsiden af et gammelt katalog fra Daells Varehus. Det er pyntet med stickles, gran og blomster og sat på en baggrund af præget julekarton. I den ene side har jeg et stykke gaze som er indfarvet med distress ink.

Ha' en dejlig tirsdag.
Anne

3 kommentarer:

  1. Sødt og lidt sjovt med sådan et gammelt julebillede.
    Nåååå skal fruen have ny julekjole ? Vi forventer absolut fotos på bloggen......
    Håber du hygger dig med konfekten mens den bliver til.

    SvarSlet
  2. Sødt julekort, du lavede på kurset.

    SvarSlet