mandag den 9. december 2013

Julekortkursus 2013 3. dag

Den 17. oktober var det Gitte, der havde lavet oplægget. 
Jeg var lidt frustreret efter de første par dages udfordringer - først et kort med meget pynt og mange detaljer og derefter et kort med tags (som jeg ikke plejer at bruge). Sør'me om ikke der kom endnu et kort med tags. Heldigvis var der en fin vejledning, så også denne gang kom jeg helskindet igennem udfordringen. Denne gang er de to tags limet fast, og er derfor kun til pynt.


Under teksten har jeg to forskellige spellbinders. Det giver en god effekt, og var helt sikkert ikke noget jeg ville have fundet på ved egen hjælp. Tekststemplet er fra Hobbyboden. Kortet er pyntet med falske syninger og glimmersten. En enkelt brad har også sneget sig ind.

Ha' en god aften.
Anne

1 kommentar:

  1. Et super flot kort, du har lavet her, og er helt vild med papiret også he he

    SvarSlet